FAQ - Întrebări Frecvent Adresate
Pentru a vă facilita cumpărăturile pe site-ul nostru, am selectat cele mai frecvente întrebări ale clienților noștri. Dacă nu ați găsit ceea ce vă interesează, trimiteți-ne o întrebare pe formularul de contact, prin telefon sau e-mail și vom fi bucuroși să vă răspundem la toate întrebările.
-Cum se poate comanda?
Cumpărarea din magazinul nostru online este ușoară și rapidă. Odată ce ați decis un produs, trebuie să îl adăugați în coșul de cumpărături și apoi să continuați cu plata, unde veți introduce detaliile de livrare și veți confirma achiziția.
+Cum se pot adăuga mai multe produse în coșul de cumpărături?
După ce ați adăugat un produs în coș, selectați opțiunea 'Continuați cumpărăturile' pentru a adăuga mai multe produse. Când introduceți produsele dorite în coș, accesați plata și introduceți detaliile de livrare.
+Este necesară o autentificare pentru a comanda?
Nu. Puteți face o achiziție fără să vă alăturați site-ului.
+Cine livrează pachetul?
Pachetul este livrat prin intermediul serviciului de curierat. Ne rezervăm dreptul de a schimba partenerul contractual pentru livrarea expedierilor.
+Cât de repede trimiteți pachetul?
Din momentul finalizării achiziției, coletul este livrat curierului în termen de o zi lucrătoare și va fi livrat la adresa solicitată în maximum cinci zile.
+Cum se efectuează plata?
Plata se face în numerar la livrare, adică la ridicarea coletului. Plata se poate face și prin PayPal, carduri de credit și ordin de plată, dacă este indicat pe pagina de vânzări.
+Servicii suplimentare
Dacă decideți livrarea prioritară atunci când plătiți, înseamnă că vom procesa mai întâi comanda dvs. și vom livra produsul imediat.
Prin procesul de cumpărare, puteți plăti suplimentar pentru asigurarea coletului, ceea ce înseamnă că, dacă se produc daune în timpul transportului, vom înlocui produsul deteriorat fără întrebări inutile.
+Produsele pot fi ridicate personal?
Nu există nicio posibilitate de ridicare personală a produselor, deoarece acesta este un magazin online și nu avem o ramură fizică. Achiziționarea este posibilă numai prin intermediul site-ului web.
+Securitatea datelor
Cumpărăturile sunt extrem de sigure pe site-ul nostru. Folosim cele mai avansate metode de criptare și alte protocoale de securitate pentru a menține datele clienților noștri 100% în siguranță.
Datele dvs. sunt protejate și nu le vom partaja cu terțe părți. Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal exclusiv în scopul comenzii, precum și pentru trimiterea anumitor materiale informative.
+Vreau să comand cantități mai mari de produse! Cum o pot face?
În cazul în care doriți să comandați o cantitate mai mare de produse sau să cooperați cu noi, contactați-ne prin intermediul paginii de contact pentru a conveni asupra diferitelor posibilități de cooperare.
+Cum pot returna produsul?
Cumpărătorul trebuie să anunțe vânzătorul în scris cu privire la intenția de a anula comanda cel târziu la termenul specificat pe pagina de unde a achiziționat produsul.
+Am comandat produsul, dar acesta nu a fost încă livrat, pe cine ar trebui să contactez?
În cazul în care timpul de livrare programat a trecut și nu ați primit încă pachetul, trimiteți-ne o solicitare la adresa de e-mail de asistență pentru clienți situată în partea de jos a site-ului.